Wakhnaghat-Shimla-Kufri: Combo utazási csomag

Tartalomjegyzék:

Anonim

Hé mindenki, én csak szeretem az utazási és hegyi állomásokat a legkedveltebb kirándulóhelyem. És Shimla és Kufri is mindig az álmom volt. Ez év januárban a barátaimmal Wakhnaghatba mentem. Wakhnaghatban nincs sok, csak egy gyönyörű kisváros. Valójában a mi kollégiumunk nevében van, mivel ott van egy elhelyezkedés. Már helyeztünk el, így csak elmentünk, hogy szórakozzunk. Az időjárás Wakhnaghatban félelmetes volt, nem túl hideg a nap folyamán (kevésbé hideg, mint Delhi), de éjszaka hideg volt. Shimla egy másfél óra elfutott a Wakhnaghat-tól.

Shimla

Shimla csak csodálatos, a bevásárlóközpont útja egészen modern és az épületek csak lélegzetvétel. Shimla talán Észak-India legszebb városa. A brit korszak alatt Shimla volt a nyári visszavonulás, és a "hegyek királynője" néven ismert. Különféle turisztikai sportok vannak Shimlában. Hadd összegzem azokat a néhányat, akiket ide látogattam.

A Ridge: Ez a hely egy nyílt tér a város szívében, és kiváló kilátást nyújt a távoli hegyvidékekre.

A pláza: A bevásárlóközpont tele van éttermek, klubok, bankok, bárok, postahivatalok, turisztikai irodák és a legtöbb város kiemelkedő választékával. A hely lélegzetelállítóan romantikus lesz az esti órákban, csodálatos kilátással a megvilágított városra.

Tara Devi-templom: A Shimla-ban látogatható különféle helyek között ez a templom fontos helyet foglal el, és a zarándokok számára is nagy jelentőséggel bír. A Shimla felé néző domb tetején helyezkedik el, és Shimla panorámás kilátásait kezeli. Ez egy ideális piknikhely, amelyet vastag erdei tölgy és rhododendron veszi körül.

Krisztus templom: A Christ Church a második legrégebbi templom Észak-Indiában és gyönyörű Shimla örökségi helyén. Ez a gyönyörű templom kiterjedt festett üvegablakokat kapott a régi időkben. A Mall közelében található.

Kövesse a linket ITT hogy megtalálja a listát az összes turisztikai látványosság Shimla kínál:

Kufri

Going Shimla, és nem látogat Kufri, hadd mondjam el, hogy az emberek csak ismeretlenek. Meg kell látogatnia a Kufri-t, miután Shimlanak megy. Elmondhatom, biztosan élvezni fogja. Januárban mentünk, így mindenütt hó volt. Még azt is megjósolták, hogy egy-két nap alatt Shimla lesz az első hóesés a szezonban. De Kufryt fehér takaróval fedték le, amikor odamentünk. Mindenhol, ahol mély hó volt. Még hóesés is volt, képzeljük el. Minden ég volt. A hóesés következtében az autók nem tudtak elmenni (elfelejtettem elmondani önnek, egész nap Wakhnaghatól Shimlaig taxiba béreltünk, 2000 dollárt vettünk igénybe a naphoz), ezért lovakat kellett venni (sok alkudozás után) 250 dollárért minden lóra.

Ha nem tudsz hidegkedni, kérlek, kérlek, kérlek, kérlek, viseljen elég meleg ruhát, bízz benned, hogy ott lesz szükséged. Szép kényelmes, lapos cipőt is visel az utazáshoz, és nagyon csúszós lesz, ha a jég elolvad. Szintén sokat kell sétálnod, ezért készen állok. Mindent összevetve Shimla-ba utaztam a legjobb volt valaha. Érdemes minden egyes pénzt, amit töltöttem. Próbálj meg autóval vagy taxival járni, bármit is kedvelsz a helyhez, mert annyi hely van, hogy oda látogasson el, bizonyára szükséged van egy járműre, és a taxi díjak olyan magasak. Tehát gazdaságos az Ön számára, hogy ahelyett, hogy a saját járművet.

Biztosan újabb kirándulni akartam Shimla-Kufri-ba. Ez egy tökéletes kombináció.

Is Read:

Dubai utazás - Dubai Shopping Festival 2011 Hajózás Lakshadweep-szigetekre M. M. Kavaratti hajón Hírességek és nyaralásuk Gili Islands-Just Paradise! 21 Utazás Csomagolási tippek